جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أنا فيَّه إيه ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة

أنا فيَّه إيه  ـــــ  جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة Empty أنا فيَّه إيه ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الإثنين مايو 23, 2016 3:24 am

أنا فيَّه إيه
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية \ أنا فيَّه إيه \
من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \

أنا فيَّه إيه خلَّاك يــ روحي
شفتني عشقتني
أنا فيَّه إيه
قلبي بسيط زي أي قلب
خداع الدنيا هدِّني
أنا فيَّه إيه

بلاش تشوفني بانبهار
خلـِّـيني ذكرىَ شمس فــ نهار
خلــِّـيني ضي فــ قمر الليل
عايزة ابقىَ نور م اكونش نآر
أنا فيَّه إيه

عايزة اكون إنسانة عادي
و ابقىَ نفسي م الساعة دي
عايزة احب و الاقي حبي
يبعدني عن حزني و سُهادي
أنا فيَّه إيه

شفتني عشقتني
أنا فيَّه إيه
قلبي بسيط زي أي قلب
خداع الدنيا هدِّني
أنا فيَّه إيه

مش عايزة مال و لا عايزة جاه
أنا عايزة قلب يحس بيَّه
عايزة احب و اعيش لحبي
عايزة عنيك تتوه فـــ عنيَّه
أنا فيَّه إيه

شفتني عشقتني
أنا فيَّه إيه
قلبي بسيط زي أي قلب
خداع الدنيا هدِّني
أنا فيَّه إيه

القاهرة \ يناير \ الأحد 17 \ 1 \ 2016 م الساعة 30 و 11 ظهراً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

أنا فيَّه إيه  ـــــ  جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة Img03215

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1288

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» مصر ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» دعاء ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ
» بحب إحسَاسَك ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ
» ما مِن امرأة ٍ ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ
» صحي النوم ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ