جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بيحب و لَّا إيه ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - بيحب و لَّا إيه - من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -

بيحب و لَّا إيه  ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - بيحب و لَّا إيه -  من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي - Empty بيحب و لَّا إيه ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - بيحب و لَّا إيه - من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الجمعة نوفمبر 18, 2016 1:10 pm

بيحب و لَّا إيه ـــــ
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية - بيحب و لَّا إيه -
من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -

من نظرة عنيه
ليه بيحيَّـرني ليه
ودَّاني معاه لبعيد
بيحب و لَّا إيه
عنيك بتقولـِّـلي كلام
مش جرح و لا أوهام
حاسس و لأوِّل مَـرَّة
زي م يكون غرام
حاجة و بتمنَّـىَ أقولها
دنيا جديدة و بعيشها
هيَّـه بعينها الأحلام
من نظرة عنيه
ليه بيحيَّـرني ليه
ودَّاني معاه لبعيد
بيحب و لَّا إيه
عايز اقولها بحبَّـك
لكن قلبي خايف
أصل م حدِّش زيَّـك
و انا غيرَك و لا شايف
قولـِّـلي جيتلي منين
يــ للي عنيك حلوين
بصراحة أنا مش عارف
من نظرة عنيه
ليه بيحيَّـرني ليه
ودَّاني معاه لبعيد
بيحب و لَّا إيه

القاهرة
جمال الشرقاوي - كاتب و شاعر -

بيحب و لَّا إيه  ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - بيحب و لَّا إيه -  من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي - Dsc01214

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1287

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» بيحب و لَّا إيه ـــــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ بيحب و لَّا إيه \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» بيحب و لَّا إيه  ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - بيحب و لَّا إيه - من كلمات : شاعر الأغنية العربية \ جمال الشرقاوي \
» أنا إبنِـك شهيدِك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ أنا إبنِـكْ شهيِــِدِكْ \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» وفــَّـر دموعَـك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - وفـَّـر دموعـَـك - مِن كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -
» إتعودت غيابَك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إتعوِّدت غيابَـك \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \