جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جيَّـة أنا ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة

جيَّـة أنا  ـــــ  جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة Empty جيَّـة أنا ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي السبت مايو 21, 2016 2:55 am

جيَّـة أنا ـــــ
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية - جيَّـة أنا -
نظم الشاعر - جمال الشرقاوي -

جيَّـة أنا أنآ
ليك واحدة واحدة أنآ
خليك علىَ الأشوآق
تسهر ليالي مشتآق
جيَّـة أنا أنآ
خليك تقيل م تجيش
هميل قوام علىَ طول
علشان م تكرهنيش
ببعت إليك و أقول
جيَّـة أنا أنآ
ليك واحدة واحدة أنآ
خليك علىَ الأشوآق
تسهر ليالي مشتآق
جيَّـة أنا أنآ
أنا بحب الحب
و الشوق اللي م القلب
هو أمل عمري
و الدمع من غير ذنب
جيَّـة أنا أنآ
ليك واحدة واحدة أنآ
خليك علىَ الأشوآق
تسهر ليالي مشتآق
جيَّـة أنا أنآ
سدَّق كلامي يــ حبيب
خليك مكانـَـك هنا
مهما أروح و أغيب
قبل الهنا بسنة
جيَّـة أنا أنآ
ليك واحدة واحدة أنآ
خليك علىَ الأشوآق
تسهر ليالي مشتآق
جيَّـة أنا أنآ

القاهرة - ديسمبر - الجمعة 2 - 12 - 2005 م الساعة 2 ظهراً - جمال الشرقاوي - كاتب و شاعر -

جيَّـة أنا  ـــــ  جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة Img01710

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1288

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» مصر ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» جاكي ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ
» مجرد رأي ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ
» دعاء ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ
» بحب إحسَاسَك ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــــ