جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أنا قلبي نِفـْسُه فيك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - أنا قلبي نِفـْسُه فيك - من شعر الشاعر - جمال الشرقاوي -

أنا قلبي نِفـْسُه فيك ـــــ  أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - أنا قلبي نِفـْسُه فيك - من شعر الشاعر - جمال الشرقاوي - Empty أنا قلبي نِفـْسُه فيك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - أنا قلبي نِفـْسُه فيك - من شعر الشاعر - جمال الشرقاوي -

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الخميس مايو 19, 2016 9:34 am

أنا قلبي نِفـْسُه فيك ـــــ
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية - أنا قلبي نِفـْسُه فيك -
من شعر الشاعر - جمال الشرقاوي -

أنا قلبي نِفـْـسُه فيك
انتَ بس نِفـْـسُه فيك
إنتَ إللي تحن ليَّه
إنتَ إللي بحن ليك
الدنيا بَعَـدَك م تساويش
مهما تبعد و لَّا تقسىَ
بحضُن كل الدنيا فيك
عشت ليَّه و عشت ليك
أنا قلبي نِفـْـسُه فيك
بحلم يوم لـُـقـَـاك اقولـَّـك
قد الدنيا دي بحبَّـك
يسعدني إنـِّي أعيش فــ قلبَـك
لو قلت إيه م يَـكـَـفـِّـنيش
أنا قلبي نِفـْـسُه فيك
انتَ بس نِفـْـسُه فيك
إنتَ إللي تحن ليَّه
إنتَ إللي بحن ليك
من بعدَك انتَ حبيب مليش
مهما تبعد و لَّا تقسىَ
بحضُن كل الدنيا فيك
عشت ليَّه و عشت ليك
أنا قلبي نِفـْـسُه فيك
خسارة إنـِّـي مَرّ عمري
حياتي يا شمسي و قمري
بس نور عنيكي قـَـدَري
بعد عمري أكيد يعيش
أنا قلبي نِفـْـسُه فيك
انتَ بس نِفـْـسُه فيك
إنتَ إللي تحنّ ليَّه
إنتَ إللي بحنّ ليك
الحب خلاص هنساه مفيش
مهما تبعد و لَّا تقسىَ
بحضُن كل الدنيا فيك
عشت ليَّه و عشت ليك
أنا قلبي نِفـْـسُه فيك

القاهرة - يوليو - السبت 31 - 7 - 2004 م - الساعة 12 مساءً - جمال الشرقاوي - كاتب و شاعر -

أنا قلبي نِفـْسُه فيك ـــــ  أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - أنا قلبي نِفـْسُه فيك - من شعر الشاعر - جمال الشرقاوي - Dsc01012

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1287

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» أنا قلبي نِفـْسُه فيك ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» و حياتـَـك يا قلبي ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - و حياتـَـك يا قلبي - من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -
» إنتي في قلبي ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إنتي في قلبي \ نظم الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» و اتكلمنا يا قلبي كتير ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - و اتكلمنا يا قلبي كتير - من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -
» و اتكلمنا يا قلبي كتير ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - و اتكلمنا يا قلبي كتير - من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -