جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل الكلام ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ كل الكلام \ من كلمات و ألحان و توزيع الشاعر المصري : جمال الشرقاوي \

كل الكلام  ـــ  أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )  أغنية \ كل الكلام \  من كلمات و ألحان و توزيع الشاعر المصري : جمال الشرقاوي \ Empty كل الكلام ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية كل الكلام من كلمات و ألحان و توزيع الشاعر المصري : جمال الشرقاوي

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الأربعاء نوفمبر 22, 2023 11:30 am

كل الكلام
 كل الكلام  ـــ  أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )  أغنية \ كل الكلام \  من كلمات و ألحان و توزيع الشاعر المصري : جمال الشرقاوي \ Eeeeeo42

أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية \ كل الكلام \
من كلمات و ألحان و توزيع الشاعر المصري : جمال الشرقاوي \

حقوق الطبع و النشر و التوثيق محفوظة للكاتب الشاعر الأستاذ : جمال الشرقاوي

كل الكلام يا عمري انا مكتوب
خلِص الكلام فـــ الدنيا يا المحبوب
علىَ حظي انا ملقيتش انا غير
كلمة من حرفين تداوي قلوب

كل الكلام قلناه فـــ كلمة حب
كل الكلام عشناه فــــ لحظة قُرْب
عايزين نعيش مع بعض حب جديد
من غير شقا أو حزن من غير كَرْب

مين اللي قال عيشة الأحبَّة جراح
مين اللي خَلَّىَ العاشقين فـــ نواح
مكتوب عليهم ليه نار الهوىَ
الحب فَرْح و جنة بابها سَمَاح

القاهرة \ سبتمبر \ الجمعة 1 \ 9 \ 2023م ــ الساعة 6 مساءً \
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) كاتب و شاعر و باحث \

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1287

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

جمال الشرقاوي يعجبه هذا الموضوع

- مواضيع مماثلة
» أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ ممكن تزعلني \ من كلمات و ألحان و توزيع الشاعر \ جمال الشرقاوي \
»  إنتَ و بس تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إنتَ و بس تاني \ كلمات و ألحان و توزيع : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \
»  إنتَ و بس تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إنتَ و بس تاني \ كلمات و ألحان و توزيع : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \
» أغنية \ بتعشق قلبي يا مَكَّار \ نظم و كلمات و ألحان و توزيع الشاعر \ جمال الشرقاوي \
»  عيني عليك يا وَلَدِي ــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) ــ أغنية \ عيني عليك \ ــ من كلمات و ألحان و توزيع الشاعر \ جمال الشرقاوي \