جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إشتري لي عمر تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) يكتب : أغنية \ إشتري لي عمر تاني \ ( إشتريني ) من كلمات و تأليف : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \

إشتري لي عمر تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) يكتب : أغنية \ إشتري لي عمر تاني \ ( إشتريني ) من كلمات و تأليف : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \  Empty إشتري لي عمر تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) يكتب : أغنية إشتري لي عمر تاني ( إشتريني ) من كلمات و تأليف : شاعر اللسان العربي : المصري جمال الشرقاوي

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الأربعاء نوفمبر 01, 2023 2:37 pm

إشتري لي عمر تاني
إشتري لي عمر تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) يكتب : أغنية \ إشتري لي عمر تاني \ ( إشتريني ) من كلمات و تأليف : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \  Eeeeei72

أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
يكتب : أغنية \ إشتري لي عمر تاني \
( إشتريني )
من كلمات و تأليف : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \

حقوق الطبع و النشر و التوثيق محفوظة للكاتب الشاعر الأستاذ \ جمال الشرقاوي \

إشتري لي عمر تاني
عمري ضاع منِّي فـــ زماني
إشتري حبِّي في قلبي
م اللي غدْرُه جه فـــ ثواني
إشتريني م اللي باع
عمري كله منه ضاع
إشتريني دة كان رماني
إشتري لي عمر تاني
إشتريني

إشتريني امسح دموعي
عايز اعيش و انسىَ اللي كان
داري جرحي اللي فـــ عيوني
و لا تسألوش عني فـــ عنوان
و افترقنا فـــ يوم و ليلة
و مشينا سِكِّة ليل طويلة
مين يداوي فين الأمان
إشتريني م اللي باع
عمري كله منه ضاع
إشتريني دة كان رماني
إشتري لي عمر تاني
إشتريني

رجَّعلي أحلام الطفولة
من غير بُكَا أو بطولة
كنا سنين الحب نحكي
أحلىَ سنين أشواقنا الأولىَ
أحلىَ أيام فـــ الشباب
من غير شقا أو عذاب
جَايبَة الأماني بكل سهولة
إشتريني م اللي باع
عمري كله منه ضاع
إشتريني دة كان رماني
إشتري لي عمر تاني
إشتريني

القاهرة \ أكتوبر \ الثلاثاء 31 \ 10 \ 2023م ــ الساعة 20 و 5 مساءً \ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) كاتب و شاعر و باحث \

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1287

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

جمال الشرقاوي يعجبه هذا الموضوع

- مواضيع مماثلة
»  إنتَ و بس تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إنتَ و بس تاني \ كلمات و ألحان و توزيع : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \
»  إنتَ و بس تاني ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إنتَ و بس تاني \ كلمات و ألحان و توزيع : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \
» شُهَدَاءُ فَلَسْطِيِنْ ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) يكتب : قصيدة \ شُهَدَاءُ فَلَسْطِيِنْ \ من كلمات و تأليف : شاعر اللسان العربي : المصري \ جمال الشرقاوي \
» الإِسْــتِــقَــالَــة ْ ــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) يكتب : قصيدة \ الإِسْــتِــقَــالَــة ْ \ من قصائد شاعر اللسان العربي : الشاعر المصري \ جمال الشرقاوي \
»  فَلَسْطِيِنُ الحَزِيِنَة ـــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) يكتب : قصيدة غنائية \ فَلَسْطِيِنُ الحَزِيِنَة ْ: من قصائد : شاعر اللسان العربي : الشاعر المصري \ جمال الشرقاوي \