جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بتقوللي إغضب \ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة \

بتقوللي إغضب \   جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي  إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة  \  Empty بتقوللي إغضب جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الخميس مايو 19, 2016 8:46 am

بتقوللي إغضب ـــــ
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية - بتقوللي إغضب -
من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -

بتقوللي إغضب و انتَ
أقرب حبيب ليَّـه
بتجرَّح قلبي أنا
يــ حب تقسىَ عليَّـه
شايف دموع عيني
جيَّة وراك تواسيني
لمَّا ضناني الشوق
لمَّا نويت ترميني
م ظلمتني فــ بُعْدَك
و كمان نسيت وعدَك
و الوحدة نار تكويني
بتقوللي إغضب و انتَ
أقرب حبيب ليَّـه
بتجرَّح قلبي أنا
يــ حب تقسىَ عليَّـه
علشان بالعين بناديك
و بقولَّك دايب فيك
من غير كلام فاهمَك
و لو خاصمت اراضيك
علىَ إيه يزيد عِنـْـدَك
من إيه يطول صدَّك
إيه اللي جـَـدّ عليك
بتقوللي إغضب و انتَ
أقرب حبيب ليَّـه
بتجرَّح قلبي أنا
يــ حب تقسىَ عليَّـه

القاهرة
جمال الشرقاوي - كاتب و شاعر -

بتقوللي إغضب \   جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي  إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة  \  Dsc00810

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1287

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» بتقوللي إغضب ــــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ بتقوللي إغضب \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» من قد إيه ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» و هو مش موجود ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» و أنتِ لي ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» مش هقولَّك ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ