جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إيه يعني ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إيه يعني \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \

إيه يعني  ـــــ    أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )  أغنية \ إيه يعني \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \ Empty إيه يعني ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية إيه يعني من كلمات الشاعر جمال الشرقاوي

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الأربعاء يونيو 01, 2016 2:17 am

إيه يعني ـــــ
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية \ إيه يعني \
من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \

إيه يعني تروح مني
و لو مرسوم علىَ النِنـِّـي
و لا اعاتبَـك و لا تلومني
إيه يعني هواك عندي
تروح تيجي و لا حَسِّـيت
بيك حتىَ و انتَ بايعني

إبعد ع الأشواق و اتكلـِّـم
أنا بطـَّـلت سهر يــ زمان
لا عمر جرحَـك يوم هيعلـِّـم
حبِّـي الأول عَدَّىَ زمان
إيه يعني هواك عندي
تروح تيجي و لا حَسِّـيت
بيك حتىَ و انتَ بايعني

قلت لمين دة مش قدِّي
عاتبتـَـك قلت مش قصدي
شاطر كـَـمِّـل بقىَ المشوار
مَـلـَـكْش عتاب خلاص عَدِّي
إيه يعني تروح مني
و لو مرسوم علىَ النِنـِّـي
و لا اعاتبَـك و لا تلومني
إيه يعني هواك عندي
تروح تيجي و لا حَسِّـيت
بيك حتىَ و انتَ بايعني

القاهرة \ يونيه \ ليلة الأحد 6 \ 6 \ 2004 م \ الساعة 2 ليلاً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

إيه يعني  ـــــ    أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )  أغنية \ إيه يعني \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \ Dsc00741

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1288

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» قول أبقىَ لـَـك إيه يعني ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - قول أبقىَ لـَـك إيه يعني - من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -
» وفــَّـر دموعَـك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - وفـَّـر دموعـَـك - مِن كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -
» إتعودت غيابَك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إتعوِّدت غيابَـك \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» أيامي معاك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ أيَّامي معَاك \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» أنا إبنِـك شهيدِك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ أنا إبنِـكْ شهيِــِدِكْ \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \