جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أنا يا كُلّ الناس ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ أنا يا كل الناس \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \

أنا يا كُلّ الناس  ـــــ   أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )  أغنية \ أنا يا كل الناس \  من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \  Empty أنا يا كُلّ الناس ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية أنا يا كل الناس من كلمات الشاعر جمال الشرقاوي

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الأربعاء يونيو 01, 2016 12:46 am

أنا يا كُلّ الناس ـــــ
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية \ أنا يا كل الناس \
من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \

بقول لكل الناس
أنا يــ كُلّ الناس
محتاج الاقيكم
بس اسألوا عني
طب قرَّبوا مني
و انا أعيش ليكم

إنتَ يــ للي بتبعد
منِّي بعيد هناك
النهاردة يومَك بس
الدنيا دي واخداك
فكَّر ثانية فــ بُـكرة
لمَّـا تلاقي الذكرىَ
هيَّه كمان نسياك

بقول لكل الناس
أنا يــ كُلّ الناس
محتاج الاقيكم
بس اسألوا عني
طب قرَّبوا مني
و انا أعيش ليكم

ليه يــ حبيبي بتجرح
عهدي اللي فــ هواك
و الصاحب بيفوت و لا هَمّـُـه
يــ قلبي سنين بُـكاك
و الليالي هيَّـه هيَّـه
يوماتي جايبة الأسيَّـة
يــ عمري إمتىَ لـُـقاك

بقول لكل الناس
أنا يــ كُلّ الناس
محتاج الاقيكم
بس اسألوا عني
طب قرَّبوا مني
و انا أعيش ليكم

القاهرة \ أكتوبر \ الأربعاء 5 \ 10 \ 2005 م \ الموافق 2 رمضان \ الساعة 3 عصراً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

أنا يا كُلّ الناس  ـــــ   أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )  أغنية \ أنا يا كل الناس \  من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \  Dsc01051

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1288

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» إتعودت غيابَك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ إتعوِّدت غيابَـك \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» أيامي معاك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ أيَّامي معَاك \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» أنا إبنِـك شهيدِك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ أنا إبنِـكْ شهيِــِدِكْ \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \
» وفــَّـر دموعَـك ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - وفـَّـر دموعـَـك - مِن كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -
» سدقيني ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ سَـدَّقيني \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \