جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ياللي م حدِّش بصلَك قبلي ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ

ياللي م حدِّش بصلَك قبلي  ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي  ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة  ـــ  Empty ياللي م حدِّش بصلَك قبلي ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي السبت نوفمبر 18, 2017 6:01 am

ياللي م حدِّش بصلَك قبلي
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية \ ياللي م حدِّش بصّـلَك قبلي \
من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \

ياللي م حدِّش بصّـلَك قبلي
و لا حد هيشوفـَك من بعدي
إعرف حبيبَك دة أنا
ضحيت بأغلىَ حاجة عندي
إديتـَك من حياة عمري
و من دمِّي و من فكري
بشوقي كتبتلك أغاني
عملتـَك دنيتي و قمري
عاشق و خايف ليه بقىَ ؟
ضيَّعت وقتي و لِيلِي معاك
يــ حبيبي مش عايزين لُقا
كفاية ان العيون شايفاك
و لا حد هيشوفـَك من بعدي
إعرف حبيبَك دة أنا
ضحيت بأغلىَ حاجة عندي
مش كفاية انـَك تعاني
و انت قاعد فــ العلالي
م هي الملايكة دي فــ السما
و بتنزل فــ الأرض يا غالي
و لا حد هيشوفـَك من بعدي
إعرف حبيبَك دة أنا
ضحيت بأغلىَ حاجة عندي
القاهرة \ يوليو \ السبت 14 \ 7 \ 2007 م الساعة 15 و 9 مساءً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1286

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» ياللي م حدِّش بصلَك قبلي ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية - ياللي م حدِّش بصلَك قبلي - من كلمات الشاعر - جمال الشرقاوي -
» ياللي انتَ فــ العالي ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» من قد إيه ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» مصر يا أصل العرب ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» رب قلوب ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ