جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أنا لسَّة هحبِّك تاني ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ

أنا لسَّة هحبِّك تاني ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ  Empty أنا لسَّة هحبِّك تاني ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي السبت أغسطس 12, 2017 5:22 am

[urأنا لسَّة هحبِّك تاني ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ  Img02510

أنا لسَّة هحبِّك تاني
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية \ أنا لسَّة هحبِّك تاني \
كلمات و نظم الشاعر \ جمال الشرقاوي \

أنا لسَّة هحبِّك تاني
عنيكي مش سيباني
بتقولِّلي كلام مدَّاري
كله أشواق و أغاني
أنا لسَّة هحبِّك تاني

خوفِك من إيه يــ حبيبتي
إنتي و بس اللي طبيبتي
يمكن ببعد مش قادر
و لَّا انتي عني بعدتي
أنا لسَّة هحبِّك تاني
أنا لسَّة هحبِّك تاني

صورتِك عايشة معايا
بشكي لها اللي جوايا
باخدها فــ حضني تملِّلي
بتخفف عني أسايا
أنا لسَّة هحبِّك تاني

أنا لسَّة هحبِّك تاني
عنيكي مش سيباني
بتقولِّلي كلام مدَّاري
كله أشواق و أغاني
أنا لسَّة هحبِّك تاني

و فــ مَرَّة كدبتي عليَّه
قلتي انتي مش هيَّه
و عملت نفسي مسَدَّأ
و ضحكتْ بنفسي عليَّه
أنا لسَّة هحبِّك تاني

أنا لسَّة هحبِّك تاني
عنيكي مش سيباني
بتقولِّلي كلام مدَّاري
كله أشواق و أغاني
أنا لسَّة هحبِّك تاني

القاهرة \ أغسطس \ الأحد 28 \ 8 \ 2016 م الساعة 4 عصراً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1286

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» أنا لسَّة هحبِّك تاني ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» أنا لسَّة هحبِّك تاني ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» مؤيدين الرئيس السيسي مش عايشين في عالم تاني ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» من قد إيه ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» أنا مرتحاله ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ