جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بنسىَ نفسي ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ

بنسىَ نفسي ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ  إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ  Empty بنسىَ نفسي ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ

مُساهمة من طرف جمال الشرقاوي الجمعة يونيو 16, 2017 11:56 am

بنسىَ نفسي ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ  إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ  Dsc00213
بنسىَ نفسي 
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي )
أغنية بنسىَ نفسي \
من كلمات الشاعر الغنائي \ جمال الشرقاوي \

أهدي هذه الأغنية لصديقتي الجديدة 

شكرا لكي صديقتي و ملهمتي

بنسىَ نفسي و انا ويَّاك 

و اعيش فــ حضنك جوة هواك

و انتَ معايا أكيد مشتاقلك

و لمَّا تبعد بستـــناك

بنسىَ نفسي و انا ويَّاك

كنت معايا امبارح أيوة

و لمَّا قلتلي كلمة حلوة 

رديت بكلمة عليك يــ حبيبي 

و اترجيتني اخليها غنوة

بنسىَ نفسي و انا ويَّاك

نسيِّتني بيك ماضي جراح

خدتني عنيك إليك سواح

بهاجر فيك أنا مني 

و بسهر ليل معاك و صباح

بنسىَ نفسي و انا ويَّاك

حقيقي فرحت بيك فرحة 

و انتَ راجعلي بشوق و سعادة 

من بعد الفجر بتجيني 

نعيش العمر بزيادة

القاهرة \ اكتوبر \ الخميس 11 \ 10 \ 2012 م

الساعة \ 10 مساءً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

جمال الشرقاوي
Admin

المساهمات : 1286

https://gamalelsharqawy.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة
» بنسىَ نفسي ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» أنا برمي نفسي في الهوىَ ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ
» عايزة ابقىَ نفسي ـــــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة
» بنسىَ نفسي ـــــ أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) أغنية \ بنسىَ نفسيِِ \ من كلمات الشاعر \ جمال الشرقاي \
» من قد إيه ـــ جريدة أسد الشعر العربي جمال الشرقاوي ـــ إجتماعية ـــ سياسية ـــ فنية ـــ دينية ـــ شعرية ـــ عامة ـــ